Reiki, Shamballa a jiné závisloti

1. 02. 2012 7:30:00
Prošla jsem si zasvěcením do reiki, do shambally a obojí jsem se snažila využívat pro dobro druhých i své, tedy alespoň jsem si to dlouho myslela. Prosila jsem o napojení na reiki, v duchu si kreslila symboly. A protože nedocházelo k žádným velkým zvratům v mém životě, jen k chvilkové úlevě, začala jsem se obelhávat, že jsem již tak daleko, že to chce něco silnějšího. Nuže tedy postoupila jsme o level výše a nechala se zasvětit do systému Shamballa, abych nakonec zjistila, že vše je na nic, pokud nebudu pracovat sama na sobě. Ale vezmu to postupně.

Dnes už ani nevím, proč jsem se do reiki nechala zasvětit. Vždy jsem měla v sobě hodně energie a už jako 17 ti letá holka jsem v sobě objevila schopnost léčit druhé přikládáním rukou. Prosím čtenáře, aby byl schovívavý k mému vyjádření léčit, neb se jednalo pouze o bolesti hlavy a žaludku, nikoliv o uzdravování těžkých nemocí. V konečném důsledku jsem na tom byla stejně jako dnešní lékaři, jen s tím rozdílem, že já necpala do lidí chemické jedy. Nuže, tedy měla jsem schopnost díky své vnitřní síle nebo magnetismu, je jedno jak to budeme nazývat, pomoci lidem od bolesti, a chtěla jsem tuto schopnost rozvíjet, proto jsem patrně uvěřila tomu, že mi zasvěcení do reiki může toto přinést. Kéž bych poslouchala svůj vnitřní hlas! Ale já ne, já jsem uvěřila těm krásným slovům, že se začnu napojovat na životadárný kosmický zdroj a budu uzdravovat lidi i s těžkými problémy. A jaké bylo mé zklamání, když se nic nezměnilo. Měla jsem pocit, že jsem za své peníze nedostala nic, že vše jsem již dávno uměla. Dokonce jsem si říkala, že už se ani nenechám zasvětit do dalšího stupně. Na co? Rok mi toto vydrželo, ale díky zdatné manipulaci svého mistra reiki, který byl vycvičen dalším manipulátorem, jsem podlehla naléhání a podstoupila jsem zasvěcení do druhého stupně. Krátce po zasvěcení jsem zdárně využívala symboly, kde jen to šlo a působila na všechny své blízké. Slovíčka „čou ku rej“ se stala běžnou a nedílnou součástí mého slovníku. Na všechny odpůrce reiki jsem koukala jako na neznabohy a koupala jsem se v iluzích pseudoduchovna a můj mistr mě zdárně podporoval až k zasvěcení do dalšího „mistrovského“ stupně. (No pročpak by ne, vždyť to byl a dodnes je pro mnohé velmi výnosný byznys). Věřila jsem, že díky zasvěcením se napojuji na kosmický zdroj energie a když lidé kolem mě nic necítili, usoudila jsem, že je třeba nechat se znovu „povýšit“. A tak jsem si vyhledala Mistra Shambally a nechala se zasvětit do tohoto systému. Jediné plus bylo, že tento můj nový mistr, nebyl manipulátor a nechal mě jít svojí cestou. Světlá výjímka na poli ezoteriky. Naopak byl to člověk, který hledal příčinu i jinde, snažil se rozebírat se mnou mé problémy. Člověk, který zaslepeně netvrdil, že se díky Shamballe mohou uzdravit na smrt nemocní. Přesto jsem se ještě stále oddávala jistému sebeklamu, ale líbil se mi přístup a otevřenost mého učitele. A tak jsem se postupně během 2,5 roku nechala zasvětit do všech čtyřech stupňů Shambally 1024. Lidé, na které jsem působila, ze mě cítili jakoby více energie a já bláhová se domnívala, že to je díky zasvěcením. Vše šlo báječně a já si říkala, jak jsem se díky energiím dostala nahoru, jak se mi daří. Pak ovšem přišel propad a bohužel ne jen krátkodobý propad a mě došlo, že žádná „zázračná“ energie mi nepomůže. Šla jsem do svého nitra. Začala jsem hledat příčinu svých problémů. Ano i předtím jsem se snažila ledacos pochopit a začala tak narůstat moje energie a má síla, kterou jsem vyzařovala a působila s ní na druhé. Nikoliv díky za svěcením, ale díky práci a poznání. To jsem si tehdy ovšem ještě neuměla dát do souvislostí. To přišlo až s odstupem času.
Po té, co jsem si ovšem hrábla na dno svých finančních možností, ale i emocionálních, po té, co se mi dlouhodobě nic nedařilo, jsem pochopila, jakou falešnou hru sama se sebou hraji. Kamarád mi tehdy řekl, abych si do sebe pustila trochu Shambally a ono se to srovná. Ta slova mě tehdy tak vydráždila, že jsem začala na vše koukat jinak. Říkala jsem si, že to je vše nesmysl, že takhle to přeci nefunguje. Byla jsem ovšem ještě daleko od toho, abych upustila od těchto praktik, tedy myslím do reiki a od shambally, ale něco se tam již pohnulo.
Ještě nějakou dobu jsem se plácala ve svých potížích a když se nakytla příležitost někoho zasvětit do reiki či do Shambally, udělala jsem to. Stále jsem věřila tomu, že to druhým pomáhá. Zajímavé bylo na tom to, že jsem ovšem pomalu upouštěla od symbolů a manter a čím dál méně jsem prosila o napojení na energie reiki a shambally, ale znovu jsem se vracela ke svým původním praktikám z mladých let.

Jak jsem se snažila pracovat na svých chybách, jak jsem se snažila chápat příčinu mých problémů, tak mi čím dál více docházelo, že nějaká energie mi nepomůže. Najednou mi docházelo, že působením energií na někoho nebo na něco, nelze změnit obsah uvnitř, tedy podstatu člověka, že jen uhlazuji a upravuji to pozlátko, co je na povrchu. Před mým vnitřním zrakem se najednou ukázalo, že pokud já se snažím urovnat něco jen navrchu, pokud se snažím vytlačit negativní energii ven, tak se ona energie nevytrácí, ale přesouvá jinam. Viděla jsem, jak se přesouvá z léčeného člověka na jeho blízké, ale též na mě a já si tím způsobuji problémy. Tato vize byla pro mne velmi překvapivá a později jsem se dočetla, že stejně to viděl i Lazarev ve své Diagnostice karmy. Náhle mi došlo, že ani léčení člověka za pomoci energií ho nemůže uzdravit, ale ani modlitby za uzdravení planety nemohou fungovat. Je to tak prosté. Zde na naší planetě funguje několik fyzikálních zákonů a jedním z nich je zákon zachování energie. Energii nelze vytvořit, ale ani zničit. Působením na negativní energie dochází k tomu, že tato je vytlačena jinam a způsobuje tedy problémy tam, odkud je na ní tlačeno. Nevím, zda jsou má slova srozumitelná, ale já to takto vnímám a vidím. Tímto se naplňuje zákon příčiny a následku, nebo chcete-li dnes moderně užívaný terminus technikus karmický zákon.
Z toho tedy vyplývá, že pokud dotyčný člověk, kterému se snažím rádoby pomoci působením energie, se nejenže neuzdraví, účinky jsou vždy jen dočasné, pokud nezmění i svůj přístup k životu, ale negativní energie se přesouvá díky propojení našich energetických polí zčásti i na mě a zčásti na jeho okolí a zčásti se mu vrací zpět. Toto platí a je zcela jedno, jakou energii používáme, jestli je to reiki, nebo shamballa, nebo cokoliv jiného. Ano, možná mnozí namítnou, že přece nechci nikomu ublížit a chci přetransformovat onu negativní energii, ale já zde popisuji to, co jsem zažila a viděla. A toto celé mě dovedlo k tomu, že jsem postupně přestala zasvěcovat do těchto energetických systému. Nechci kolem sebe vytvářet skupinku lidí, závislých na mé energii a nechci býti vyživována energií druhých, kteří mě budou uznávat jako svého guru. Během těch několika let jsem pochopila, že mnozí mistři reiki jsou velmi zdatnými manipulátory a jsou živy a jejich energie sílí právě díky tomu, že mají mnoho žáčků, kteří je bezmezně obdivují. Jistě jsou i ti, kteří toto vše dělají ze svého přesvědčení. Tak jsem to měla i já, ale když budou upřímní sami k sobě, tak si přiznají, že pouze hýčkali své ego i když velmi skrytě. Bohužel všem, kteří zasvěcují nové a nové žáky do jakéhokoliv energetického systému, se toto vrací v podobě vlastních problémů. A důvod je zcela jasný. Tito lidé se staly závislí na příjmech pramenících z tohoto velmi dobrého obchodu, ale též na energii těch, které zasvěcují. Tito mistři uvízli v síti iluzí a zapomněli řešit sami sebe. Schovávají se za pomoc bližnímu svému, přičemž utíkají od svých potíží. Zde musím zcela objektivně konstatovat, že jsem takto obelhávala sama sebe i já a teprve skutečný pohled dovnitř mě samotné, za vydatného přispění mé přítelkyně a kolegyně Anie, mi pomohl otevřít oči.
Pokud někoho tento článek popuzuje, pak se omlouvám, ale toto je mé poznání. Prošla jsem tímto procesem a díky tomu, že jsem se dokázala podívat pravdě do očí, díky tomu, že jsem viděla i následek mého učinkování v roli zasvěcovatele a mistra reiki a Shambally, jsem se vzdala této role a závislosti a následně se mi otevírají dveře k novým možnostem a černá se stává bílou. Pokud ovšem nechcete nic měnit, pak vám v tom nemohu zabránit, neb to patří k vaší cestě a jen vám přeji hodně zdaru.

Autor: Michaela Havierniková | středa 1.2.2012 7:30 | karma článku: 40.90 | přečteno: 9998x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 25.12 | Přečteno: 433 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 47 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.40 | Přečteno: 298 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 518 | Diskuse
Počet článků 51 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1893
Jsem obyčejná ženská, která pomalu nachází sama sebe. Osud chtěl, že jsem začala vykládat karty, pomáhat lidem vyléčit některé jejich bolístky a to jak psychicky, tak fyzicky. Někdy mi to jde lépe, někdy hůř, ale naplňuje mě to spokojeností a radostí.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...